Sapanca Muhtarlar Derneği Başkanı Barış Yıldız, ilçenin kurtuluş günü programının ardından, davetlerine katılarak muhtarlarla bir araya gelen Sapanca Belediye Başkanı Nihat Arda Şahin’e teşekkür etti.
Tarihi Bostancı Kıraathanesi’nde gerçekleştirilen buluşmada, Sapanca’nın gelişimine yönelik konular ele alınırken, mahallelerin ihtiyaçları ve yerel yönetimle iş birliği içerisinde yürütülebilecek çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
Sapanca Muhtarlar Derneği Başkanı Barış Yıldız, yaptığı açıklamada, “İlçemizin kurtuluş günü programının ardından davetimize icabet ederek bizlerle Tarihi Bostancı Kıraathanesi’nde bir araya gelen Belediye Başkanımız Sayın Nihat Arda Şahin’e teşekkür ediyoruz. Birlik ve beraberlik içerisinde, ilçemizin gelişimi için ortak akıl ve iş birliğiyle çalışmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Muhtarlar ile belediye yönetimi arasındaki istişare kültürünün önemine dikkat çekilen buluşmada, ilçenin geleceğine yönelik ortak çalışma iradesinin sürdürüleceği vurgulandı. Program, samimi sohbetlerin ardından hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.
Yorumlar